sobota 9. ledna 2010

Divadlo: Co v detektivce nebylo

leden 2010, Divadlo U hasičů

K návštěvě této komedie mě nalákalo obsazení hlavní role - Petr Nárožný, kterého jsem zatím v akci na divadle ještě neviděla. Václava Vydru s Janou Bouškovou už jsem párkrát viděla a nikdy nezklamali, takže moje odhodlání pro tento kousek bylo podtrženo.

Výsledek předčil moje očekávání - komedie s detektivní zápletkou cca ze současnosti se sice zpočátku rozjíždí pomaleji, ale po přestávce to nabere grády a je to sranda. Asi nejlepší jsou momenty, kdy se P. Nárožný odváže a divák ho vidí tak, jak u něho není, vzhledem k jeho obvyklé fazóně, zvyklý. Naopak V. Vydra příjemně ubral, protože nebyl odbourán častěji než diváci (jak jsem u něj byla doposavad zvyklá).

Ostatní herci ve vedlejších rolích výborně sekundují, takže: prima komedie, které nic nechybí, a při některých scénách se směje celé hlediště.