úterý 16. února 2010

Divadlo: Madame Melville

únor 2010, Palace - Studio DVA

Hra by se dala shrnout jako výpověď studenta o bleskové avantýře s nadrženou profesorkou, která ho (jak jinak) ovlivnila do budoucna.

V první půlce jsem se cítila trapně, když jsem se musela koukat na obluzování mladého kluka profesorkou (asi mám nějakej blok, ale tohle mě fakt vadí) - no a v druhé půlce jsem nemohla přijít na to, proč je ta hra vůbec napsaná a proč se hraje. Jestli proto, aby se diváci cítili trapně za to, co se před nimi odehrává (v mém případě by byl účinek stoprocentní), nebo proto, aby se bavili (troška komických momentů), anebo pro obojí. Divná kombinace.

Na Ivanku Chýlkovou v roli madame Melville se mi alespoň dobře koukalo, když už hrála to, co hrála, nepozbývala elegance. Eva Holubová to zase vytáhla komičností, ale proč pořád ty kolena od sebe... :-)